Skuleskyss

Elev som holder ein sekk

Skuleskyss i vidaregåande opplæring

I vidaregåande skular i Hordaland nyttar elevane som hovudregel 30-dagars ungdomsbillett til skoleskyssen. Billetten kan kjøpast frå og med fylte 16 år og til og med dagen før du fyller 21 år, og du kan reise så mykje du vil i heile Vestland.

Dersom du er elev i den vidaregåande skule, men ikkje er fylt 16 år, kan du likevel kjøpe 30-dagars ungdomsbillett. Du må da kunne dokumentere at du er VGS-elev.

Har du rett på gratis skuleskyss kan du lese meir om det på nettsida til Vestland fylkeskommune.

Korleis du søkjer:

Videregåande elevar som bur utanfor ungdomsbillettområde og skal søke om skulereisekort for buss, kan søke sjølv.

Dersom du skal søke om skuleskyss på medisinsk grunnlag eller manglar kollektivtilbod, må du kontakte skulen som registrerer søknad for deg.

For meir info om skuleskyss, les meir på Skyss sine nettsider.